میز کارتان چه چیزی راجع به روحیات شما می گوید؟

1-1

بخش1

نوع چیدمان و نحوه سامان دادن به میز کارتان، اطلاعات زیادی راجع به میز شما آشکار می کند.

در ادامه به شما میگوییم که میز کارتان در مورد شخصیت شما چه انعکاسی دارد:

1-میز کار مرتب شما نشان میدهد انسان وقت شناس و قابل اعتمادی هستید.

کسانی که میز کار مرتبی دارند گرایش بیشتری به وظیفه شناسی داشته و این یعنی آنها برنامه ریزی بیشتری داشته و کارهای خود را سر وقت انجام می دهند. هر وقت خواستید افراد وظیفه شناس را تشخیص دهید به سراغ میز کارشان رفته و ببینید تقویم رومیزیشان به روز است یا نه، اگر دیدید تقویم به روز است این یک قسم دیگر از وطیفه شناسی آنهاست.

البته به این توجه داشته باشید که اکثر انسانهای خلاق میزهای نامرتبی دارند و خب به مراتب به قضاوت و نگاه دیگران اهمیت چندانی نمی دهند.

بخش2

2-میز کار نامرتب و شلوغ یکی از نشانه های خلاقیت شما است و نشان دهنده اشتیاق شما به تجربه های جدید است.

کسانی که دوستار فضاهای غیر معمول و ابتکارهای جدید هستند یا صفی از اشیاء هنری در اتاق خود دارند این گونه اشخاص اغلب دنبال ایده ها، افکار و تجربیات جدید بوده و بسیار خلاق می باشند.

بخش3

۳. عکسها وپیام ها و پوستر های الهام بخش این مسئله هستند که شما عصبی هستید.

کسانی که میز کارشان پر ازعکسها و عبارت های الهام بخش است به طور معمول بیشتر از سایرین عصبی هستند. عبارت ها و پوسترهای الهام بخش عموماً یک ترفند روانشناسی است برای نگهداشتن افراد (البته از نظر احساسی) کنار یکدیگر این عبارت ها موجب آرامش فرد شده و اضطراب و تشویش را کم می کنند.  
  اگر شما هم پوسترها وعبارات اینچنینی دارید، از اینکه پیام بدی به دیگران میفرستید نگران نباشید. افراد عصبی به طور معمول در محیط کار بسیار موفق اند.

بخش4

۴-  یک میز اداری راحت و پذیرا مشخصه یک انسان برون گراست.

افرادی که معمولاً در اتاق را باز می گذارند، صندلی های راحت دارند و یا ظرف شکلات روی میزشان است، بسیار اجتماعی هستند. آنها اغلب ملاقات کننده های بسیار بیشتری نسبت به درون گراها دارند.
خصیصه اجتماعی بودن راه را برای فرصت های جدید و ارتقای شغلی هموار می کند. در نتیجه بهتر است افراد درون گرا کمی از این فضاها ایده گرفته و بکار ببرند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی