میز مدیریت سناتور یا لویی

55

طراحی میزهای مدیریت سناتور(لویی)https://azadchoob.com/funiture-mobile/

شاید وقتی که صحبت از میزمدیریتی چوبی به میان می آید اولین چیزی که به ذهن مخاطب می آید میز سناتور(لویی) باشد این سبک میز درطراحی دفاتر کاری نقش به سزایی دارد.

میزکلاسیک سناتور (لویی )از جمله مواردی است که نشان دهنده ابهت و جایگاه مناسب یک مدیرلایق بوداست.

 

میز مدیریتی کلاسیک سناتور

امروزه طراحی میزهای مدیریت شیک به نوعی ارتباط مستقیم با پیشرفت تکنولوژی  دارند به عنوان مثال در گذشته میزهای کامپیوتر نیازمند فضای زیادی بود در صورتی که طی سالهای اخیر با طراحیهای جدید دیگر نیازی به فضایی برای قرار گیری جای کیس یا مانیتورهای بزرگ نداشته و به مراتب طراحیها کوچکتر از سابق می باشند.

یک نکته را در طراحی میز سناتور (لویی) مد نظر بگیرید که صندلی مدیران معمولا صندلیهای بزرگ با پشتی بلند می باشند پس بهتر است ابعاد میز مدیریت کلاسیک چه از نظر ارتفاع یا طول و عرض شرایطی را مهیا سازد که مدیران طی ساعات کار طولانی دچار کوفتگی عضلات  و استخوان درد نشوند.

البته برای در نظر گرفتن ابعاد ایده آل و استاندارد توجه به فاکتورهای انسانی و البته محیط حائز اهمیت است. اجزای میز سناتور(لویی) یا کلاسیک  باید بنحوی طراحی شوند که حرکات کاربر را محدود نکرده و برای کار آزاد باشند.

 

میز مدیریت کلاسیک چوبی://azadchoob.com/funiture-mobile/

میز مدیریت کلاسیک چوبی به طور معمول به میزهای چوبی گفته می شود که ابعادی بزرگ و با پنلی بلند و جلو بسته که با پایه هایی پهن، لبه ای ضخیم قدرت نمایی میکند.

میز مدیریت کلاسیک چوبی گردویی

 پانل جلوی میز مدیریت یکی از قسمتهای مهم میز است زیرا هم به زیبایی میز مدیریت و هم در تعریف حریم شخصی مدیر نقش مهمی دارد از این رو بهتر است پانل میز مدیریت باید تا حد امکان به زمین نزدیکتر باشد تا داخل میز از بیرون قابل روئیت نباشد. تولید میز مدیریت کلاسیک چوبی برای تولید کنندگان میزهای اداری نشانه توانمندی,ذوق و دقت  در تولید بوده و هنر هر نجاری نیست.

کلاسیک در زبان لاتین به معنای درجه اول یا تراز اول می باشد.

 این سبک یک مدل فاخر و با الهام گیری و تاثیر پذیری از هنر باستانی یونان و روم شکل گرفته شده است. این گونه مدل میزهای کلاسیک در فضای ساده نمی تواند به خوبی جلوه کند و به یک محیطی با دکوراسیون همترازوهمگون نیاز دارد ,اگر میز مدیریت کلاسیک چوبی در یک فضا با دکوراسیون داخلی کلاسیک  و کتابخانه ترجیحا چوبی قراربگیرد می تواند چشم انداز زیبایی از محیط کاری شما را پدید آورد. انتخاب یک سبک خاص در هرفردی متفاوت بوده و با توجه به سلیقه و تمایلات شخصی، همچنین نوع کار و موقعیت اجتماعی و شغل شما فرق خواهد داشت. مثلا اگر شما با افرادی میانسال در زمینه ای کشوری، فرهنگی و قضایی در عامل و کار هستید بهترین انتخاب میز مدیریت کلاسیک چوبی می باشد.

میز مدیریت کلاسیک چوبی صدفی

برای خرید یک میز با کیفیت علاوه بر زیبایی ظاهر و کیفیت بالا حتما به نکات اصلی از جمله سازگاری با ارگونومی بدن توجه کنید. میزهای مدیریتی در انواع مختلفی ساخته می شوند که نوع طراحی آنها متناسب با کارایی، دکوراسیون،فضای اتاق، نوع شرکت و … است.

چه رنگ میزی بخریم؟https://azadchoob.com/funiture-mobile/

میزهای مدیریتی معمولا در رنگ های تیره انتخاب می شوند دلیل آن هم جذابیت بیشتر رنگ های تیره است اما رنگ این میزها را می توانید متناسب با دکوراسیون و رنگ اتاق انتخاب کنیدولی از رنگهای گردویی روشن نیز غافل نشوید.میز کلاسیک چوبی در مقایسه با سایر میزهای مدیریتی ابعاد بزرگتری داشته و این به دلیل کاربرد بیشتر این میزها و نیز ابهت آن می باشد.

رنگ های قهوه ای ،بلوطی،طلایی، شکلاتی و سفید در میز های کلاسیک به جذابیت و زیبایی آن می افزاید و قطعا استفاده از جنس چوب بهترین انتخاب آن بوده و بیشترین استفاده از چوب راش می باشد البته گاهی برای زیبایی و تزیین از دیگرمواد مانند فلز نیز برروی آن استفاده می شود.

میز کلاسیک چوبی به دلیل نوع طراحی وسبک خاص آن به راحتی به چشم آمده ولی وجودش در یک محیط بزرگ می تواند ان را با عظمت تمام نمایش دهد . این میز همیشه پر طرفدار بوده است و به وجود امدن سبک های جدید مانند مدرن و پست مدرن وحتی قیمت آن  نتوانسته ان را از چشم دوست دارانش بیاندازد .



صندلی کلاسیک چوبی



میزکلاسیک چوبی در کنار کتابخانه و صندلی هماهنگ با خودش می تواند فضای کاری لذت بخش با گرمایی خاص و ساعتها بدون خستگی, شما را در اتاق کارتان نگه دارد زیرا در یک فضای کاری تزئیناتی است که به آن فضا روح می بخشد. و وجود یک دکور کلاسیک صد در صد می تواند تاثیر مثبت بر روی تجارت و کسب و کار و روحیه شما داشته باشد. قراردادهای بزرگ در دفاتری با دکور کلاسیک بهتر عقد می شوند .

صندلی اداری چوبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منو اصلی